قیمت ها بروز هستند با خیال راحت خرید کنید​.

سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست

navidنویسنده: navid
بازدید: 6,707 بازدید
سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست

سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست

سی پی زمانبر یا زمان دار چیست؟

یکی از روش های خرید ارزان سی پی هست که فقط به صورت 5کا و 10کا ارئه میشود در این روش اکانت شما به شخص ثالث ( فروشگاه فرایند شارژ را انجام نمیده) برای شارژ ارسال میشود و از آینده آن که شرکت اکتیویژن چه واکنشی نشان دهد هیچ شخصی خبر ندارد و هر کس چنین ادعایی دارد کاملا کذب است سایت گیم رویال نیز از خرداد ماه 1400 این سرویس را اضافه کرده است و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر بن برای ما ارسال نشده.
با توجه به مبلغ بالای سفارش شما باید فرایند احراز هویت اتوماتیک رو تکمیل کنید در موقع ثبت سفارش تنها کافی است شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید تا به صورت اتوماتیک با شما تماس گرفته شود و کد گفته شده را وارد کنید تا حساب شما احراز شود.

برای خرید CP اینجا کلیک کنید سایر پک ها غیر از 5K توسط خود فروشگاه به روش کاملا قانونی اما ارزان بین 10 الی 90 دقیقه برایتا شارژ میشود تخصص ما برتری ماست.

همان‌طور که می‌دانید، بازی کالاف دیوتی یا همان Call of Duty یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری سبک اکشن و جنگی است که نسخه موبایل آن نیز در اختیار طرفداران پروپاقرص این بازی قرار گرفته است. داستان نسخه‌های اولیه این بازی مربوط به جریانات جنگ جهانی دوم بود که با استقبال بی‌نظیر طرفداران و گیمرهای حرفه‌ای در سراسر دنیا، در نسخه‌های بعدی، شرکت اکتیویژن  تصمیم گرفت ماموریت و نقشه‌های بازی را به زمان حال نیز تعمیم دهد. کلاف دیوتی نیز همانند بسیاری بازی‌های دیگر، دارای امکاناتی مانند، سلاح‌های بهرت و قوی‌تر، تجهیزات جنگی مخرب‌تر، آیتم‌های پوششی نظامی و  از این قبیل تجهیزات درون بازی است که برای رسیدن به آن‌ها یا باید وقت بیشتری گذاشته و ماموریت‌های بازی را انجام دهید، یا این‌که به خرید پول بازی که برای کلاف دیوتی، همان CP کالاف است، روی بیاورید. این بازی نیز پول منحصر‌به‌فرد خود را دارد که با پرداخت هزینه به‌صورت درون‌برنامه‌ای به بازیکنان اعطا می‌کند. شاید برای شما سوال باشد که چرا بعضی‌ها برای بازی هزینه می‌کنند و به خرید CP پی کالاف دیوتی موبایل روی می‌آورند؟ پاسخ ما این است که بعضی‌ گیمرها عاشق بازی هستند و دوست دارند بتوانند از تمام امکانات بازی محبوب‌شان استفاده کنند، بعضی دیگر نیز به دنبال کسب درآمد از طریق بازی هستند، که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، این امکان را برای طرفداران این بازی فراهم می‌کند.

در این مقاله قصد داریم راجع به سی پی بازی Call of Duty: Mobile یا همان امتیاز  و دیگر امتیازات و اعتبار بازی و نیز Crates توضیح دهیم. سپس به بررسی جزئی‌تر امتیاز CP و نحوۀ خرید یا به‌دست آوردن آن می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست
سی پی و امتیازات و اعتبارات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست

اعتبار چیست؟

اعتبار، پولی است که هنگام بازی در مسابقات عمومی Multiplayer یا Battle Royale در Call of Duty: Mobile  به دست می‌آورید. همچنین می‌توانید با انجام برخی از وظایف یا چالش‌ها، تکمیل مراحل Battle Pass  یا از دست‌دادن آیتم‌های مسابقه‌ای خود، اعتبار بیشتری به دست آورید. از اعتبار اکانت خود می‌توانید برای خرید آیتم‌های مختلف در فروشگاه، از جمله اسلحه، سرباز و جعبه استفاده کنید.

سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست

Battle Pass چیست؟

از ابتدای بازی، همه بازیکنان دسترسی فوری بهBattle Pass  یا همان جریان پاداش رایگان در سیستم Call of Duty: Mobile  دارند. شما می‌توانید از طریق گیم پلی عمومی یا با انجام وظایف روزانه و هفتگی، تجربه افزایش سطح و باز‌کردن پاداش ها در 100 سطح رایگان درBattle Pass  را کسب کنید. این پاداش‌ها شامل کارت‌های رایگان Weapon XP، Credits، Character Skins، Weapon Skins و موارد دیگر است. یا به‌عنوان مثال می‌توانید به سطح 100 برسید و سلاح نادر نوع  Pinstripes-25 را بدست آورید. البته باید توجه داشته باشید که هر سطح در Battle Pass پاداش ندارد.

Premium Pass  چیست؟

اگر به دنبال باز کردن قفل پاداش‌های بیشتری هستید، باید اکانت خود را به Premium Pass ارتقا دهید و بلافاصله قفل 8000 امتیازیCOD  و دسترسی به جریان پاداش هایPremium  را باز کنید. علاوه بر این، Premium Pass قفل Elite Tasks را نیز باز می کند، که با کلیک روی زبانه دوم در بالای صفحه Battle Pass قابل مشاهده است.

Premium Pass Plus  چیست؟

کلمۀ «Plus» در Premium Pass Plus به این معنی است 25 سطح اول را به‌صورت یک‌جا رد می‌کند، که بلافاصله 12000 امتیاز COD به شما پاداش می‌دهد.

چگونه می‌توانیم سطح خود را بالاتر ببریم؟

پیشرفت در بازی و بالابردن سطح، با تکمیل وظایف روزانه و هفتگی ممکن است، که این وظایف در منوی Battle Pass با کلیک روی دکمه Tasks قابل مشاهده است. وظایف همچنین در پایان هر مسابقه چند نفره (Multiplayer) و بتل رویال (Battle Royale) نمایش داده می‌شود.

وظایف می‌تواند از به‌دست آوردن تعداد معینی مدال گرفته تا بازی و تکمیل مسابقات، متغیر باشد. هر بازیکن دو وظیفه روزانه و پنج وظیفه هفتگی به‌صورت رایگان دریافت می کند که شامل چالش‌هایی است که انجام آن‌ها بیشتر از وظایف روزانه به طول می‌انجامد.

اعضای Premium Pass همچنین به وظایف career-long Elite و همچنین وظایف هفتگی اضافی دسترسی دارند. برای جمع آوری XP باید طریق انجام وظایف، به منوی Tasks بازگردید و در کنار گزینه «وظیفه انجام شده» روی Claim کلیک کنید. همچنین می توانید از امتیاز COD برای خرید سطح‌ها (Tiers) استفاده کنید، که این گزینه اختیاری است.

چرا پیشرفت Battle Pass من به Tier 1 بازگشت؟

سطح‌های Battle Pass و Premium Pass در طول فصل اتفاق می‌افتد. فصل‌ها هشت هفته طول می‌کشد و در پایان هر فصل، جریان پاداش در سطح 1 شروع می‌شود. تعداد روزهای باقی‌مانده در یک فصل در بالای Tiers در صفحه Battle Pass نمایش داده می‌شود.

Crates چیست؟

Crates یکی از راه‌های کسب سلاح و تجهیزات نظامی در Call of Duty: Mobile خارج از پاداش Battle Pass  یا Premium Battle Pass است.

بازیکنان می‌توانند انواع Crates را از فروشگاه با استفاده از امتیاز COD  خریداری کنند. همچنین می‌توانند Crates را به‌عنوان بخشی از پاداش‌های ورود روزانه به بازی، با شرکت در رویدادهای ویژه و مشاهده تبلیغات به دست آورند.

چگونه Crates را باز کنم؟

اگر از جایزه ورود روزانه یا تماشای آگهی یک Crates دریافت کردید، می‌توانید آن را از صفحه Loadout باز کنید. برای این کار، روی دکمه Loadout در پایین صفحه اصلی یا صفحه لابی (Lobby) کلیک کنید. روی زبانۀ Inventory در بالای صفحه (آخرین موردی که شبیه یک کوله پشتی است) کلیک کنید. سپس روی Crate موجود کلیک کنید تا باز شود.

اگر آیتم‌هایی را که قبلا در Crates داشته‌ام دریافت کنم، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر موردی را که قبلا در Crates خود دارید پیدا کنید، بلافاصله به اعتبار تبدیل می‌شود. میزان اعتبار به‌دست‌آمده از آیتم‌های تکراری، بسته به نادر بودن آیتم متفاوت است. نادر بودن آیتم‌ها در پنج دستۀ رایج (خاکستری)، غیر معمول (سبز)، کمیاب (آبی)، حماسی (بنفش) و افسانه ای (نارنجی) تقسیم می‌شود. هنگام خرید Crate از فروشگاه، روی Crate کلیک کنید و سپس روی «علامت سوال» کلیک کنید تا احتمال پاداش آن Crate خاص را ببینید. هنگامی که Crate باز می‌شود، آیتم‌های موجود از آن Crate با توجه به احتمالات ذکر شده به طور تصادفی تقسیم می‌شوند.

سی پی یا همان امتیاز COD چیست؟

CP یک ارز اختیاری است که می‌توانید با پول واقعی در بازی Call of Duty: Mobile خریداری کنید و برای خرید اقلام مختلف در فروشگاه‌، از جمله کارت‌های تجهیز اسلحه استفاده می‌شود که برای بالا بردن سطح و عملکرد سلاح‌های شما استفاده می‌شود. برای خرید امتیازات COD، باید به فروشگاه بازی بروید و روی نماد CP کلیک کنید.

سی پی، به همان پول بازی کالاف دیوتی گفته می‌شود که می‌توانید با آن برای خرید تجهیزات و شرکت در مسابقات اقدام کنید. همچنین امکان فعال کردن Battle Pass را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید در جریان مسابقات، پاداش‌های بیشتری دریافت کنید. داشتن سی پی بیشتر همچنین ارزش اکانت شما را در بازی بالا می‌برد و بعدها می‌توانید با قیمت به‌مراتب بالاتری اکانت خود را بفروشید.

سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار مهم است؛ چراکه با استفاده از آن می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید و یا به‌روزرسانی کنید و نیز امکان بازی در رقابت‌ها و رویدادهای مختلف را به‌دست آورید، به‌همین خاطر بیشتر افرادی که به بازی کالاف دیوتی علاقه‌مند هستند، به دنبال این هستند تا بتوانند حتی‌الامکان سی پی رایگان به‌دست آورند.

همچنین با خرید سی پی قادر خواهید بود حالت اکانت خود را به صورت Premium Pass  و Premium Pass Plus  درآورید، Battle Pass هر فصل را تهیه کنید، سلاح‌ها و تجهیزات نادر و فوق‌العاده بخرید، امکان بازی در نقشه‌های گوناگون را به‌دست آورید، قدرت خود را برای مبارزه بالاتر ببرید، اسکین‌های متفاوت و حرفه‌ای دریافت کنید و نیز از طریق Stream درآمد کسب کنید. هم‌چنین با خرید پول بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید شخصیت‌های بازی مانند الکس میسون، توماس مریک، دیوید میسون و سایمون گاست را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کرده و با قدرت بیشتری به مصاف دشمنان خود بروید، قطعا در تجربه جدید خود، لذت زیادی از مبارزه در ماموریت‌های سخت و پچیده بازی خواهید برد. البته پیروزی در ماموریت‌ها و وظایف مختلف بازی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اشتیاق و علاقه به بازی کالاف دیوتی و به‌پایان رساندن مراحل آن، مبارزه با افراد حرفه‌ای و گیمرهای باتجربه و متبحر، دوری از استرس و داشتن تمرکز کافی حین مبارزه و البته داشتن گوشی با سیستم پردازنده و گرافیک قوی اشاره کرد. تمام موارد گفته‌شده برای پیروزی و موفقیت در ماموریت‌ها بازی کالاف دیوتی مهم هستند، اما عامل مهم دیگر، داشتن امتیاز CP و اعتبار لازم در اکانت بازی کالاف دیوتی است؛ چراکه باوجود رعایت کردن همه موارد فوق، چنان‌چه سلاح‌های پیشرفته نداشته باشید، یا از تجهیزات جنگی کافی و پرقدرت بی‌بره باشید، عملا قدرت کافی برای پیروزی در وظایف خود را ندارید و پس از از چندین شکست، ممکن است ناامید بشوید، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر از طرفداران پروپاقرص بازی کالاف دیوتی موبایل هستید و نمی‌خواهید به این زودی‌ها دست از سر این بازی بردارید  و به‌علاوه قصد دارید تا بتوانید تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از انجام وظایف و ماموریت‌ها در محیط این بازی داشته باشید، حتما به فکر خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باشید؛ چراکه تنها در این صورت می‌توانید به سایر امکانات فوق‌العاده بازی دسترسی پیدا کنید.

البته به غیر از خرید پول بازی کالاف دیوتی موبایل، می‌توانید مقدار کمی نیز از طریق انجام مراحل و ماموریت‌های مختلف در حین بازی و رسیدن به پیروزی، به‌دست آورید. از دیگر راه‌های کسب CP رایگان بازی کالاف دیوتی، می‌توان به دنبال‌کردن اکانت‌های بازی کالاف در شبکه‌های اجتماعی و غارت تجهیزات در حین انجام ماموریت اشاره کرد، بنابراین باید سعی کنید وقت بیشتری صرف کرده و تا حد امکان در انجام وظایف خود، به غرات تجهیزات جنگی از دشمنان بپردازید. اگر به دنبال خرید CP پی کالاف دیوتی موبایل نیستید، این یک راه رایگان و البته زمان‌بر به‌دست آوردن سی پی برای شماست، که اگر عاشق بازی کلاف دیوتی باشید، بسیار هم می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد. اما به‌هر حال انتخاب با شماست.

اما نکته قابل توجه این است که باید حتما برای خرید سی پی بازی کلاف دیوتی موبایل به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید؛ چراکه قیمت خرید سی پی در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است و بعضی فروشگا‌ه‌ها ممکن است با تحویل سی پی های هک‌شده و روش‌های غیرقانونی، موجب بسته‌شدن اکانت شما برای مدت طولانی بشوند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که بازی کلاف دیوتی، یک بازی آنلاین در بستر اینترنت است و نمی‌توانید مانند بازی GTA کدهای رمزی را در حین بازی استفاده کرده و امکانات و تجهیزات جدید بگیرید، بنابراین برای به‌دست‌آوردن سلاح‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته‌تر، به‌روزرسانی تجهیزات موجود، بازکردن مراحل بالاتر و … می‌بایست به خرید خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بپردازید.

خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟

خرید سی پی از محیط بازی کالاف دیوتی بسیار ساده است و با چند کلیک انجام می‌شود، اما مشکل اصلی برای ما ایرانیان این است که به‌علت تحریم‌های بین‌المللی و عدم دسترسی به حساب‌های خارجی برای پرداخت هزینه، این کار کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما نگران نباشد، از طریق گیم رویال می توانید اقدام به خرید سی پی یا پول بازی‌های مختلف از جمله بازی کلاف دیوتی موبایل نموده‌اند که شما می‌توانید از خدمات آن‌ها با آسودگی خاطر استفاده نمایید. خرید CP در این سایت‌ها با نرخ روزانۀ ارز انجام می‌شود . از این بابت مشکلی در قیمت‌ و پرداخت هزینه نخواهید داشت. خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل در بسته‌های 80 تایی، 160 تایی، 240 تایی، 320 تایی، 420 تایی، 580 تایی و 880 تایی امکان‌پذیر است. هم‌چنین بسته‌های بالاتر 2400 تایی، 5000 تایی و 10800 تایی هم در بازی موجود است و برای کسانی که مرتبا به دنبال خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل هستند، این گزینه‌ها نسبت به گزینه‌های قبلی ارزش خرید بیشتری داشته و به ازای هر سی پی، مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز هستند.

شما می توانید مقالات انگلیسی را از اینجا مطالعه کنید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “سی پی و امتیازات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت